Σελίδες , Άρθρα

Κορνήλιος Καστοριάδης

Κορνήλιος Καστοριάδης
Ο άνθρωπος είναι υπεύθηνος για την ιστορία του

Σάββατο 12 Οκτωβρίου 2013

Επανεκκίνηση

Τα τελευταία τρία χρόνια μου έχει γίνει έμονη ιδέα ότι μέσω της Ελλάδας που χρησιμοποιείται ως πειραματόζωο , ο καπιταλισμός κάνει επανεκκίνηση . Χρησιμοποιεί το “οικονομικό” ως όπλο που θα του επιτρέψει να δημιουργήσει μία νέα κοινωνία . Γι’ αυτό το θέμα θα αναρτήσω σχετικό κείμενο σε λίγες μέρες . Μαζί με τον καπιταλισμό όμως σκέφθηκα να κάνω και εγώ μία επανεκκίνηση στο blog μου που η αλήθεια είναι ότι το είχα εγκαταλείψει εντελώς . Έτσι , από τώρα και στο εξής θα αρχίσω πάλι να γράφω τις απόψεις μου για όλα. Ως γνήσιος Έλληνας δικαιούμαι να έχω άποψη για όλα και για όλα θα γράφω!!!
Από τώρα και στο εξής φίλε αναγνώστη και συνοδηγέ , θα έχω πολύ ελεύθερο χρόνο αφού θα μπω και εγώ στη λίστα του 1.500.000 ανέργων . Όχι !! Μη νομίζεις ότι γράφω το τελευταίο κείμενο πριν αυτοκτονήσω!!Αντίθετα είμαι αρκετά έτοιμος να αποδεχθώ κάτι που το περιμένω ως φυσική εξέλιξη , εδώ και ένα χρόνο .
Είναι αλήθεια ότι όλο αυτό το διάστημα το ότι δεν έγραφα τίποτε οφειλόταν κύρια στην πολύ μεγάλη απογοήτευση που αισθάνομαι από όλα αυτά που συμβαίνουν γύρω μου ή για να είμαι πιο ακριβής για όλα αυτά που δεν συμβαίνουν γύρω μου . Είμαι απογοητευμένος από την απερίγραπτη απάθεια που κυριαρχεί την κοινωνία της σιωπής . Από την άλλη πλευρά όμως δεν μπορώ να κάθομαι και με τα χέρια σταυρωμένα και να σιχτιρίζω . Καλύτερα , για μένα τουλάχιστον , είναι να συνεχίσω να βοηθώ από αυτήν εδώ την άκρη , με τα λίγα μέσα που διαθέτω , όσους πιστεύουν στην πραγματική δημοκρατία και αγωνίζονται για αυτή .
Ανοίγωντας το blog μου παρατήρησα ότι υπήρχαν τις τελευταίες σαράνταοκτώ ώρες , δώδεκα άνθρωποι που μπήκαν για να διαβάσουν ή για να ακούσουν . Αυτό με έκανε να σκεφτώ περισσότερο για το αν έπρεπε να σταματήσω να ασχολούμαι με το blog μου . Τώρα μπορεί κάποιος να πει ότι δώδεκα άνθρωποι δεν είναι και τίποτε φοβερο . Σωστά . Δεν είναι τίποτε φοβερο για κάποια blogs που διαβάζονται από χιλιάδες ανθρώπους αλλά για μένα που ξεκίνησα να γράφω μήπως και με διαβάσει κανένας τυχαία , είναι μεγάλο νούμερο .
Ζητώ λοιπόν συγνώμη για την “αδικαιολόγητη” απουσία μου και υπόσχομαι να προσπαθήσω να γράφω κείμενα πιο τακτικά τώρα που θα έχω και πολύ ελεύθερο χρόνο κάτι που είναι προνόμιο μόνο όσων έχουν πολλά λεφτά αλλά και όσων δεν έχουν καθόλου . ΧΑΧΑ!!
Θα δούμε…

3 σχόλια: